Hned třetí den školy využila třída 6. B hezkého počasí a vydala se do lesů s jediným cílem: lépe se poznat a skamarádit se.
Do třídy chodí děti, které navštěvovaly čtyři různé školy: ZŠ Stěžery, Kratonohy, Praskačka a Kukleny, proto jsme do programu adaptačního dne zařadili různé seznamovací hry, „ledolamky“ a aktivity podporující komunikaci.
Bylo nám spolu báječně. Těšíme, co společné čtyři roky přinesou.
Petra Schnaubertová
A jak „adapťák“ vidí sami šesťáci?
Překvapilo mě, že tolik dětí má sociální sítě. Měla jsem radost z toho, že jsem na rytířském hradišti. Mega jsem si užila to, že jsem byla ocásek. Budu vzpomínat na to, jak nešel rozdělat oheň. A zavázané oči byly super.
T. Z.
Nejvíc jsem si užil hru Cik-cak. Překvapilo mě, že jsme šli 4 km. Dozvěděl jsem se, co je to barometr.
T. K.
Nejvíc jsem si užil ty hradby a táborák. Potěšilo mě, že jsme byli spolu hodně dlouho.
S. D.
Budu vzpomínat na to, jak jsme šli poslepu do kopce.
N. K.
Adapťák je pro mě úplně nová zkušenost a moc mě bavil. Nejvíc mě potěšily seznamovací hry.
A. Š.